TELEFONDA ETKİLİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ SERTİFİKALI 16 Mart Cumartesi 10.00-17.00
İÇERİK
Müşterilerimiz bizden ne bekler ?
İletişimin tanımı ve önemi
Müşteri ilişkilerinde telefonun yeri
Telefonda iletişimin püf noktaları • Telefonda açılış • Sesi doğru kullanma • Etkili dinleme • Soru sorma teknikleri • Telefonda bilgi verme yöntemleri • Telefonu doğru kapama • Planlama yapma • Not almak Empatik yaklaşım
Telefonla iletişimde duygusal yansımayı önlemek
Profesyonel nezaket
Telefonla iletişimde yasak ifadeler
Müşteri itirazlarını karşılama
Zor müşterilerle iletişim kurma, ikna stratejileri
BANKA ASYA KATILIM BANKASI ŞİŞLİ ŞUBESİ HESAP ADI İSTANBUL GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ HESAP NO 3895647-1 ŞUBE KODU 5 IBAN TR370020800005038956470001
Detaylı bilgi, sorularınız ve kayıt için 212 246 08 08 - 530 923 45 32 nolu telefondan veya akademi@iged.org adresinden Eğitim Danışmanımız Şenol Bey ile irtibata geçiniz.
Not: Eğitim katılım ücretini banka Havalesi yaptıktan sonra dekontu akademi@iged.org adresine göndermeniz gerekmektedir.
DEĞERLİ İGED AKADEMİ BÜLTENİ ÜYEMİZ, MAİL LİSTEMİZDEN ÇIKMAK İSTİYORSANIZ MAİLİN ÜST KISMINDA BULUNAN MAİL ALMAK İSTEMİYORSANIZ TIKLAYINIZ LİNKİNE TIKLAYINIZ. AKSİ HALDE İGED AKADEMİ BÜLTENİ ÜYELİĞİMİZİ KABUL ETTİĞİNİZ DÜŞÜNÜLÜP MAİL GÖNDERİMİ DEVAM EDECEKTİR.
İSTANBUL GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ - İGED Halaskargazi Caddesi No: 141 Kat: 2 Daire: 4 OSMANBEY ŞİŞLİ - İSTANBUL Telefon : 90 212 246 08 08 Faks : 90 212 240 71 94 www.iged.org / info@iged.org
No comments:
Post a Comment