İHRACATTA DOĞRU KİŞİYE NASIL ULAŞILIR MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ SÜRECİ SERTİFİKALI 28 Nisan Pazar 10.00-17.00
AMAÇ İhracata başlayarak, kalıcı ve sürekli satışın sağlanabilmesi için firmaların alt yapılarının oluşturulması ve ayrıca müşteri memnuniyetini ön planda tutarak satışların artırılması.
İÇERİK • İhracatın şartları • Araştırma Teknikleri • İhracatta Yararlanılması Gereken Kuruluşlar • İhracatta Yararlanılması Gereken Kaynaklar • Planlama • Pratik Yeni Müşteri Bulma Teknikleri • Hedef Müşteri nasıl belirlenir? • Telefonda Yaklaşım • Hitapı Tarzları • Diyalog Akışı • Telefonda Takip • Takip Mesajları • Takip Teknikleri • E Mail Düzeni • E Maillerde En Sık Yapılan Hatalar • E Mailleri Yanıtlama Teknikleri • Örnek E Mail Metinleri • Örnek Uygulama Metinleri • Teklif Hazırlama Düzeni • Teklif Takibi • Teklif Değerlendirme ve Yanıt • Müşterilerle Sürekli İletişim • İhracat İçin İngilizce
BANKA ASYA KATILIM BANKASI ŞİŞLİ ŞUBESİ HESAP ADI İSTANBUL GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ HESAP NO 3895647-1 ŞUBE KODU 5 IBAN TR370020800005038956470001
No comments:
Post a Comment