BÜYÜK MÜŞTERİ YÖNETİMİ SERTİFİKALI 22 Mayıs Çarşamba 10.00-17.00
AMAÇ Günümüzde, kilit müşteri olarak adlandırdığımız büyük müşterilerin önemi, her geçen gün daha da arttırmaktadır. Eğitim; büyük müşterilerin önem ve özelliklerine uygun farklı satış davranışının ve ilişki yönetiminin temel kurallarını katılımcılara benimsetmeyi amaçlamaktadır.
İÇERİK • Pazarlama ve satışta değişen kavramlar • Değişen pazarlama karması • Büyük müşteri yönetimi kavramı ve ortaya çıkması • Pareto kuralı • Büyük müşteri ve büyük müşteri yönetimi tanımları • Geleneksel satış yönetimi ile büyük müşteri yönetimi arasındaki farklar • Müşterilerin sınıflandırılması • Büyük müşteri yönetiminde müşteri ilişki planı • Müşteri ilişki planında dikkat edilmesi gerekenler • Müşteri bilgisi • Pozisyonlandırma • Genel rekabet stratejileri • Bulunulan sektörün yapısal analizinin yapılması • SWOT analizi • İlişki yönetimi • Satış projeleri • Özet ve değerlendirme
Kimler Katılmalı
En az 1 (bir) yıl satış tecrübesi olan ve/veya büyük müşterilere satış yapan uzmanlar ve profesyoneller. .
BANKA ASYA KATILIM BANKASI ŞİŞLİ ŞUBESİ HESAP ADI İSTANBUL GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ HESAP NO 3895647-1 ŞUBE KODU 5 IBAN TR370020800005038956470001
No comments:
Post a Comment