İÇERİK • Yönetici Asistanlığının Kurumdaki Yeri Ve Önemi • Sekreter Ve Asistanlık Arasındaki Farklar • Başarılı Bir Asistanın Sahip Olması Gereken Nitelikler • Yönetim Fonksiyonları Nelerdir, Asistan Bunları Neden Bilmelidir, İşinde Nasıl Uygular? • Planlamanın Önemi • Planlama Ve Kişisel Organizasyon / Düzen • Organizasyon, Koordinasyon, Yöneltme Ve Denetim Fonksiyonlarının Uygulamasında Dikkat Edilmesi Gereken Faktörler • İletişim ve Etkin Dinleme ( Empati ) • Etkili Konuşma Teknikleri • İkna Etme ve İnsanları Harekete Geçirme Yöntemleri • Beden Dili • Telefonda İletişim • Yazılı İletişimde Dikkat Edilmesi Gerekenler • Kişisel Organizasyon • Not Alma, Mesaj Alma, İletme ve İzleme • Bilgi Toplama, Özetleme ve Rapor Haline Getirme • İş Önceliklerini Belirleme • Seyahat Düzenlemeleri • Toplantı, Konferans ve Kongre Düzenlemeleri • İş Stresi İle Başa Çıkma Yöntemleri • İş Yaşamında Giyim Stratejileri, • Giyim Ve Kişisel Bakım, İmaj Yapıcılar, İmaj Kırıcılar, Renk, Desen, Çizgi, Şekil, Kumaş Seçimleri Stil Skalası: Profesyonel Yaşamda Giyim Seviyeleri
No comments:
Post a Comment