BÜYÜK MÜŞTERİ YÖNETİMİ SERTİFİKALI 20 Mart Çarşamba 10.00-17.00
AMAÇ Günümüzde, kilit müşteri olarak adlandırdığımız büyük müşterilerin önemi, her geçen gün daha da arttırmaktadır. Eğitim; büyük müşterilerin önem ve özelliklerine uygun farklı satış davranışının ve ilişki yönetiminin temel kurallarını katılımcılara benimsetmeyi amaçlamaktadır.
• Pazarlama ve satışta değişen kavramlar • Değişen pazarlama karması • Büyük müşteri yönetimi kavramı ve ortaya çıkması • Pareto kuralı • Büyük müşteri ve büyük müşteri yönetimi tanımları • Geleneksel satış yönetimi ile büyük müşteri yönetimi arasındaki farklar • Müşterilerin sınıflandırılması • Büyük müşteri yönetiminde müşteri ilişki planı • Müşteri ilişki planında dikkat edilmesi gerekenler • Müşteri bilgisi • Pozisyonlandırma • Genel rekabet stratejileri • Bulunulan sektörün yapısal analizinin yapılması • SWOT analizi • İlişki yönetimi • Satış projeleri • Özet ve değerlendirme
BANKA ASYA KATILIM BANKASI ŞİŞLİ ŞUBESİ HESAP ADI İSTANBUL GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ HESAP NO 3895647-1 ŞUBE KODU 5 IBAN TR370020800005038956470001
Sorularınız ve kayıt için 212 246 08 08 - 530 923 45 32 nolu telefondan veya akademi@iged.org adresinden Eğitim Danışmanımız Şenol Bey ile irtibata geçiniz.
Not: Eğitim katılım ücretini banka Havalesi yaptıktan sonra dekontu akademi@iged.org adresine göndermeniz gerekmektedir.
DEĞERLİ İGED AKADEMİ BÜLTENİ ÜYEMİZ, MAİL LİSTEMİZDEN ÇIKMAK İSTİYORSANIZ MAİLİN ÜST KISMINDA BULUNAN MAİL ALMAK İSTEMİYORSANIZ TIKLAYINIZ LİNKİNE TIKLAYINIZ. AKSİ HALDE İGED AKADEMİ BÜLTENİ ÜYELİĞİMİZİ KABUL ETTİĞİNİZ DÜŞÜNÜLÜP MAİL GÖNDERİMİ DEVAM EDECEKTİR.
No comments:
Post a Comment