ETKİN TAHSİLÂT BECERİSİ SERTİFİKALI 29 Mayıs Çarşamba 10.00-17.00
AMAÇ Özellikle zaman zaman yaşanan kriz ve resesyon dönemlerinde, önemi bir kez daha anlaşılan, başta KOBİ işletmeler olmak üzere tüm işletmelerin en önemli sorunlarının başında ürettikleri ve sattıkları ürünlerin parasını tahsil etmek gelmektedir. Bu gibi dönemde işlerin daralmasıyla birlikte, müşteri seçimi ve istihbaratı konusunda biraz daha serbest davranan işletmeler, mal teslimatı ya da hizmetin gerçekleşmesinin ardından ciddi bir tahsilât sorunu ile karşı karşıya kalmaktadır. Tahsilâtın gerek kurumsal gerekse de bireysel olarak yapılması esnasında, müşteriyi tanıma, analiz etme ve tahsilatı alma konusunda ikna gibi konular büyük bir önem kazanmaktadır. Bu nedenle ilgili eğitimde tahsilâtta sorun yaşamak adına, öncelikle müşteri istihbaratı ve sonrasında yaşanan problemleri en aza indirerek katılımcıların tahsilat konusunda beceri kazanması amaçlanmaktadır.
İÇERİK - Müşteriyi Bulma ve Yaklaşım • Müşteri Nasıl ve Nereden Bulunur? • Satışçının Müşteri Bulmadaki Statüsü ve Rolü (GRUP ÇALIŞMASI) • Dinleme Becerisi ve Dinleme Tipleri • İkna ve Müşteri Tanıma • Ben Hangi tip satışçıyım? (TEST)
- Müşteri Analizi • Müşteri Analiz Yöntemi • MADDEN Test • Müşterinin “Doğru Müşteri” olup olmadığını Belirleyeceğimiz Kriterler • Müşterinin Güven Unsurları • 3 önemli müşteri tipi ve davranışlarımız
- Tahsilat Başarısı • Tahsilat başarısına etki eden faktörler • Tahsilat öncesinden müşteriyi hazırlama • Tahsilatın zor duruma düşmesi ve müşterinin olası ertelemeleri
- Uygulama • Tahsilat konusunda telefon ve yüz yüze yapılan görüşmelerin canlandırılması
BANKA ASYA KATILIM BANKASI ŞİŞLİ ŞUBESİ HESAP ADI İSTANBUL GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ HESAP NO 3895647-1 ŞUBE KODU 5 IBAN TR370020800005038956470001
No comments:
Post a Comment